To sposób na sprawniejsze zarządzanie instytucją kultury. Aplikacja służy do planowania harmonogramów działania (repertuarów, planów pracy), zarządzania zespołem oraz ewidencjonowania rzeczy i sprzętów związanych z wydarzeniami.
co wyróżnia teapp PLANER
- Zarządzanie zajętościami
Wprowadź do systemu pracowników i ustal ich role w systemie. Możesz określić, w jakich dniach/godzinach pracownicy nie będą dostępni albo dać im możliwość dodawania zajętości samodzielnie.
- Planuj repertuar
Zaplanuj repertuar, korzystając z wygodnego kalendarza, który wykorzystuje bazę spektakli. Stworzysz plan całego miesiąca w 5 minut. Tworząc w planerze, dostaniesz informację o takich rzeczach jak brak dostępności osoby lub rzeczy (np. projektora) w danym czasie, nakładaniu się wydarzeń wykorzystujących te same zasoby, o koniecznym montażu scenografii przed wydarzeniem.
- Udostępniaj plany do akceptacji
Stworzony plan/harmonogram możesz udostępnić odpowiednim grupom w celu ich akceptacji przed publikacją. Dla przykładu: wysyłasz plan do akceptacji do dyrekcji, dostajesz akceptację i przesyłasz plan do akceptacji do zespołu artystycznego, wszyscy zapoznali się z planem. Publikujesz plan dla publiczności, a zespół otrzymuje szczegółowy plan pracy.
- Zarządzaj stroną internetową
Wprowadzając dane do teapp planer możesz pominąć dodawanie tych samych informacji w kilku miejscach. Automatycznie możesz opublikować dane o spektaklu, aktorze czy też opublikować repertuar na nowy miesiąc – klikając tylko jeden przycisk.
- Planuj całą pracę artystyczną
Funkcjonalności nie ograniczają się tylko do planowania repertuaru. Możesz bezproblemowo zaplanować cały proces pracy artystycznej, np. układać „dwutygodniówki”.
- Powiadamiaj wszystkich co trzeba
Za pomocą teapp planera możesz wysyłać spersonalizowane informacje o planie pracy do każdej osoby w instytucji. Każdy może mieć swoje konto w systemie i z niego dowiadywać się, jaki jest jego plan. Możesz też powiadamiać pracowników e-mailami o opublikowaniu planu pracy, akceptacji zajętości, itp. aktywnościach systemu.
- Analizuj sprzedaż i zyski
Wprowadź dane o frekwencji danych spektakli i estymuj zyski instytucji. Na bieżąco monitoruj sprzedaż, korzystając z przystępnych wykresów i analiz przygotowanych i spersonalizowanych pod sprawozdawczość Twojej instytucji.
szybkość wdrożenia w instytucji
Od podpisania umowy do udostępnienia teapp PLANER potrzebujemy kilka dni roboczych. Pamiętaj, że system trzeba uzupełnić danymi: scen, pracowników, wydarzeń – uzupełnienie danych może się odbywać po Twoje stronie, ale możemy Ci w tym pomóc.
Masz teapp CMS?Większość danych już mamy w systemie, po podpisaniu umowy potrzebujemy tylko kilka godzin na aktywowanie Twojej instytucji dostępu do teapp PLANER.
integracje
- Podgląd planów instytucji
Współpracujesz z innymi instytucjami i chcesz planować wydarzenia tak by nie nakładały się na siebie Wasze wydarzenia, koniecznie skorzystaj z tej integracji.
- Jeden pracownik w kilku instytucjach
Masz pracownika, który pracuje w różnych instytucjach? Za pomocą jego zewnętrznego kalendarza możesz rezerwować jego czas. Integracja odbywa się z pracownikiem, nie z innymi instytucjami.
- Sprawozdawczość dla organizatora
Wysyłaj sprawozdania do organizatora jednym kliknięciem bez mozolnego wypełniania tabelek.
tak wygląda system
Logiczny układ treści i hierarchii treści w systemie w nowoczesnej formie graficznej
Elementy interface można dostosować pod prywatne oczekiwania użytkownika oraz jego role w systemie
Intuicyjne rozmieszczenie treści oraz widok RWD (tak możesz zarządzać instytucją ze smartphona)
rozwój aplikacji
Aplikacja jest ciągle rozwijana i mamy na nią bardzo dużo pomysłów, z którymi chętnie się z Tobą podzielimy podczas miłej rozmowy. Masz jakiś pomysł na funkcjonalności, które rozwiną teapp PLANER – jesteśmy do Twojej dyspozycji!